Len informácie nestačia

Webové stránky máte už nejakú dobu a snažíte sa ich prostredníctvom uloviť nových a hlavne stálych klientov. Podnikanie vám ale napriek tomu nejde ako po masle. Nechcete sa nechať prevalcovať konkurenciou, ale ani byť príliš agresívni. Kľúčom zvýšenie návštevnosti, tým potom prídete k novým zákazníkom. Jeden alebo dva ale jednoducho nebudú stačiť.

Pohľad pod lupou

Možno by bolo dobré pozrieť sa na váš web odbornými očami a vychytať medzery a chyby. Verte mi, každá stránka je má. Hlavné je, aby všetky informácie boli gramaticky správne a tiež by mali zodpovedať skutočnosti. Hlavný je prvý list, ktorý sa dostane k potenciálnemu klientovi hneď po vyhľadaní. Tento moment je absolútne kľúčový a nemali by ste ho nijako podceňovať. Veľkú úlohu hrajú tiež slová, ktoré použijete. Vopred by ste ich mali dopodrobna analyzovať, než urobíte konkrétne rozhodnutie a selekciu. Dôležité je tiež grafické spracovanie, ktoré musí zaujať. Vyhnite sa príliš krikľavým a prekombinovanými farbám, ktoré skôr odradia. Ďaleko lepšie budú pôsobiť jemné a decentné odtiene spolu s voľbou čitateľného písma.